ورق های فولادی

ورق روغنی فولاد مبارکه

قیمت ورق روغنی فولاد

شرکت فولاد مبارکه

فولاد مبارکه در نزدیکی شهر مبارکه واقع در 75 کیلومتری شهر اصفهان, از سال 1360 شروع به فعالیت کرده است , در سال 1370 اولین کوره قوس الکتریکی در این مجموعه راه اندازی شد. یکی از کارخانجات بزرگ در صنعت فولاد, که فعالیت خود را بر تولید ورق های فولادی متمرکز کرده است فولاد مبارکه می باشد. این مجموعه با افزایش کیفیت سطح محصولات خود در تلاش است که نقشی در توسعه صنعتی, اقتصادی و اجتماعی کشور داشته باشد. از محصول تولیدی این کارخانه در صنایع خودروسازی, قطعه سازی , صنایع فلزی سبک و سنگین, صنعت لوازم خانگی و صنعت لوله و پروفیل استفاده میشود.

ورق روغنی فولاد مبارکه

لوله و پروفیل تولیدی از ورق روغنی فولاد مبارکه , بسیار با کیفیت بوده و قابلیت های نظیر خمکاری و برشکاری را دارا می باشد. بازرگانی برناصنعت لوله و پروفیل خود را از ورق روغنی فولاد مبارکه تولید و عرضه مینماید, این شرکت در کنار این فعالیت تامین کننده ورق های فولادی مانند ورق روغنی , ورق سیاه و ورق گالوانیزه می باشد.

جهت اطلاع از قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه و دیگر انواع ورق های فولادی از طریق لینک های زیر اقدام نمایید.

instagram borna
telegram borna

ورق های تولیدی فولاد مبارکه

ورق تولیدی فولاد مبارکه

ورق روغنی فولاد مبارکه

ورق رنگی فولاد مبارکه

ورق گالوانیزه فولاد مبارکه

ورق سیاه فولاد مبارکه

ورق اسیدشویی فولاد مبارکه

ورق قلع اندود فولاد مبارکه

ورق روغنی فولاد مبارکه

ورق روغنی یا همان ورق سرد تولیدی فولاد مبارکه طبق استاندارد DIN 1623 و BS EN 10130 و گریدهای  ST12 و  DC01 تولید میشود البته این مجموعه گریدهای  ST13 و St14 را در صورت نیاز مشتری تولید میکند. ضخامت ورق روغنی فولاد مبارکه از 0.3 میلیمتر الی 3 میلیمتر و دارای عرض 1 متر الی 1.25 متر می باشد.

فرمول محاسبه وزن ورق فولاد مبارکه

 طول ورق(m) *  عرض ورق (m) * ضخامت ورق (mm) * چگالی ورق = وزن ورق (kg)

ورق فولاد مبارکه

ورق تولیدی کارخانه فولاد مبارکه اصفهان از سایز ۲ میلی متر تا ۱۵ میلی متر می باشد که هم به صورت شیت و هم به صورت رول تولید می شود و همچنین در سه عرض ۱۰۰۰ میلی متر، ۱۲۵۰ میلی متر، ۱۵۰۰ میلی متر می باشد.

قیمت ورق روغنی فولاد

خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان

  • آهک پزی
  • گندله سازی
  • احیاء مستقیم
  • فولاد سازی
  • ریخته گری مداوم
  • پرداخت و خنک سازی شمش
  • نورد گرم
  • تکمیل نورد گرم
  • اسید شوئی
  • نورد سرد
  • واحد تولید ورق قلع اندود
  • واحد تولید ورق گالوانیزه
  • واحد تولید ورق رنگی
  • واحد فولادسازی و نورد پیوسته (سبا)

کیفیت سنجی ورق فولاد مبارکه

به دلیل آن که محصولات فولادی در سازه های بزرگ و کاربردی مورد استفاده قرار میگیرد باید دارای کیفیت سطح بالایی باشد, از این رو این مجموعه محصولات نهایی خود را کیفیت سنجی میکند. این سنجش و تست محصولات از حیث استحکام, مقاومت دربرابر ضربه , جوش پذیری , کیفیت سطح, میزان ناخالصی و …. بررسی میشود.

تست محصولات به چند روش انجام میگیرد مانند روش متالوژیکی که در این روش ساختار ورق زیر میکروسکوپ مشاهده میشود و عواملی مانند اندازه دانه ها, توزیع, نحوه قرار گیری آن ها و …. مورد بررسی قرار میگیرد.

یکی دیگر از آزمایش ها, آزمایش سختی محصول می باشد که تست های راکول و برینل از جمله تست هایی می باشند که برای سنجش سختی بکار میروند. جهت سنجش خصوصیات مکانیکی محصول نیز از آزمایش کشش استفاده میشود.

قیمت ورق فولاد مبارکه

قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه و انواع دیگر محصولات این مجموعه, در وحله ی اول به استاندارد مورد استفاده بستگی دارد. ST معیاری برای کیفیت سطح ورق می باشد به این صورت که گرید ST52  نسبت به گرید ST37 قیمت بالاتری دارد البته ناگفته نماند که عواملی مانند ابعاد و ضخامت نیز تاثیر مستقیم بر قیمت ورق فولادی دارد.

اگر وزن ورق ها یکی باشد, ورق تولید شده ای که ضخامت کمتری دارد قیمت بالاتری دارد البته شیت و رول بودن هم یکی از دلایل افزایش و یا کاهش قیمت محصول می باشد.

محصولات شیت, قیمت بالاتری نسبت به رول دارند آن هم به دلیل استفاده از تجهیزات برشکاری می باشد. با توجه به تمامی موارد ذکر شده بالا, قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که نوسان قیمت را به همراه دارد, شما میتوانید جهت اطلاع روزانه از قیمت انواع ورق روغنی با بازرگانی برناصنعت تماس حاصل فرمایید.

خرید ورق روغنی فولاد مبارکه

بازرگانی برناصنعت کیان آریا, تامین کننده انواع ورق فولادی می باشد, یکی از پر فروش ترین این ورق ها ورق روغنی فولاد مبارکه می باشد, شما میتوانید این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از این مجموعه خریداری فرمایید.

جهت ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

کاربرد ورق روغنی فولاد مبارکه

  1. تولید انواع مبلمان اداری
  2. تهیه و ساخت لوازم خانگی
  3. ساخت انواع قفسه‌ها
  4. خودرو سازی و انواع ماشین‌الات صنعتی
  5. صنعت کشتی‌سازی
  6. تولید انواع مبلمان اداری
  7. ساخت پنل‌های مقاوم
  8. ساخت تابلوهای برق و قطعات الکترونیکی
  9. استفاده در سقف‌ها و پارکینگ‌ها
  10. ساخت انواع مخزن فلزی و مخازن تحت فشار

مراحل تولید ورق روغنی

پایه اصلی تولید ورق سیاه می باشد که در طی انجام فرآیند هایی به ورق روغنی تبدیل میشود. این فرآیند ها عبارتند از :

مرحله اسیدشویی

مرحله نورد کاری

مرحله آنیل کاری

مرحله پرداخت یا تمپررولینگ

خط بازرسی

جدول وزن ورق روغنی

ردیف طول ورق عرض ورق روغنی ضخامت وزن ورق
1 2 1 0.5 8
2 2 1 0.6 10
3 2 1 0.7 11
4 2 1 0.8 13
5 2 1 0.9 14
6 2 1 1 16
7 2 1 1.25 20
8 2 1 1.5 24
9 2.5 1.25 0.5 13
11 2.5 1.25 1.25 31
11 2.5 1.25 1.5 38

پشتیبانی

بازرگانی برنا صنعت کیان آریا تامین کننده انواع لوله و پروفیل از ورق سرد و لوله مانیسمان و انواع ورق های فولادی (ورق روغنی , ورق سیاه , ورق گالوانیزه , ورق استیل) می باشد. بازرگانی پرشین آیرون نیز زیر مجموعه این شرکت می باشد. شما میتوانید جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان فروش ما (02140776756) تماس حال فرمایید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *